Søkemotoroptimalisering​

Søkemotorsoptimalisering som fungerer
SEO står for Search Engine Optimization og er en online forretningsversjon av en popularitets konkurranse. Mye av kampen kjempes i Google, men andre søkemotorer (Bing, Yahoo) tar litt del i det også. Nettsiden din blir rangert etter hva du sier på din egen side, og kanskje enda viktigere, hva internett sier om deg.

Hver nettside som linker til din teller som en stemme for deg i søkemotorenes øyne. Jo flere stemmer, jo bedre, men det viser seg at ikke alle stemmer er like. Du trenger stemmer fra andre nettsider som er veletablerte og med høy autoritet for å drive deg mot toppen. Og det er bare en del av det som hjelper rangeringen din. Kanskje du allerede har leid inn et webdesign selskap til å bygge en nettside for deg, og den ser flott ut, men hva hjelper det hvis du er begravd langt nede i Google-søket.

En analyse av de faktiske klikkratene fra millioner av brukere har vist at mer enn 90% av all Google-trafikk går til nettsider på den første resultatsiden, og 60% av all trafikk forblir blant de øverste tre søkeresultatene. Det er grunnen til at det er kritisk at du jobber med riktig selskap for å bli sett. Har du ikke lyst til at nettsiden din skal være synlig på Googles førsteside

Vi vil lage en tilpasset serviceplan for dine behov.
Søkemotoroptimalisering handler mest om å gjøre små modifikasjoner til deler av nettsiden din. Individuelt kan disse endringene se ut som trinnvise forbedringer, men satt sammen med de andre optimaliseringene fremmer de en synlig effekt på nettsidens brukeres navigasjons opplevelse og bedre ytelse i organiske søkeresultater hos Google.

Hvordan det hjelper bedriften din
Lokalfolk som leter etter din tjeneste eller produktet er hovedfokuset til innholdet ditt, og de bruker vanligvis søkemotorer for å finne nettsiden din fra en telefon, nettbrett eller datamaskin. ≈ fokusere på svært spesifikke endringer for å få autorativ rangering i den organiske siden til Googles søkemotor gir deg kanskje ikke de ønskede resultatene. Søkemotoroptimalisering handler om å få nettsiden din fremst når det gjelder synlighet i Google, men dine forbrukere er brukerne dine, og selve søket.

Fokuser på innhold
Innholdet på nettsiden din bør fokusere på evnen til å være aktuell og informativ, med en lettlest stikkords- og frasestrategi som gjør at nødvendig trafikk drives til nettsiden din og som er lett å holde ved like for å følge de hyppig endrede google-algoritmene.

Navigasjon
Folk som søker etter tjenester bruker mobile enheter 80% av tiden. Alle våre temaer og maler er helt responsive og forbedrer søkeopplevelsen. Hvordan en bruker er i stand til å navigere og finne tjenesten de trenger kan være grunnen til at de velger å bruke ditt selskap, bare basert på den opplevelsen.

Bilder og størrelse

Hvordan nettsiden din presterer når det gjelder nedlastingshastighet så bør det optimaliseres og plasseres på en måte som skiller deg ut fra andre bedrifter i nisjen din. Rangering av nettsiden og tjenestene dine er svært relatert til hvor raskt, lett og relativt sideinformasjonen din tilbys til Googles søkemotor slik at de kan gi de beste resultatene til brukerne sine.

Telephone

+47 980 23 010
+47 980 54 384

Working hours

Mon. - fri. 09AM - 17PM