Facebook

Annonsering på Facebook gjør det enkelt å finne de rette kundene, fange kundenes oppmerksomhet og få resultater

Facebook er blant de mest målrettede og kostnadseffektive måtene å markedsføre virksomheten din på nettet. På grunn av det sosiale nettverkets evne til å forstå demografien og interessene til brukerne, kan den vise annonsen din på nyhetsstrømmen til de som kan være interessert i tilbudet ditt, og som ligger innenfor din geografiske region.

Og fordi Facebook er en populær sosial medieplattform, er du i stand til å nå pasienter hvor de allerede bruker mye av sin tid!

1 av hvert 5'e minutt som folk bruker på mobilen er på Facebook eller Instagram.

Mer enn 1,7 milliarder mennesker bruker Facebook hver måned.

Med over 22 milliarder annonse-klikk per år, gir Facebook bedrifter den største annonseringsmuligheten siden internetts begynnelse.

Den gjennomsnittlige personen bruker 28 prosent av sin tid online på sosiale nettverk - eller 1,72 timer per dag.

Hvorfor annonsere på Facebook?

1. Publikum er på Facebook og bruker mye tid på det!

  • Facebook har en brukerbase større enn befolkningen i Kina!
  • Det er her du trenger å reklamere.

2. Facebook organisk rekkevidde er ikke effektiv lenger, kun 0,5% av følgerne ser bedriftens oppdateringer.

  • Ingen ser bedriftens innlegg lenger.

 3. Facebook-annonser er rimelig

  • Vi fastsetter rimelige, daglige Facebook-budsjetter, slik at du ikke overskrider hva du kan bruke.
  • Gjennomsnittlig utgift per dag er 40-80 NOK.

 4. Målrettingsevnen til Facebook er eksepsjonell

  • Vi lager et målretting basert på atferd, interesser, demografi, tilkoblinger, aldersgrupper, språk eller steder.

5. Facebook er effektivt for å presse på gjerdet som fører ned trakten

  • Vi vil markedsføre oss gjennom egendefinerte målgrupper ved å målrette mot et publikum som allerede har besøkt nettstedet ditt, og derfor er det mer sannsynlig å være interessert i dine produkter eller tilbud på noe nivå.

6. Opprette nye kvalifiserte "lookalike" -ledninger

  • Vi kan ta en egendefinert målgruppe, og Facebook kommer til å nå NYHETER som ligner på det publikum og derfor sannsynligvis vil være interessert i virksomheten din.